søndag den 3. december 2017

En lille blogpause

Så blev det advent, og det første lys er tændt i adventskransen. Vi har en keramikkrans, som hvert år bliver pyntet. Keramikkransen er til gengæld den eneste tradition, vi har omkring adventskransen. Jeg tror, vi har prøvet alle farver i lys, nogle år har kransen sløjfer, andre år er den uden, nogle gange er kransen helt symmetrisk pyntet, og andre gange er der overhovedet ingen symmetri. I år er det vores 8-årige barnebarn, der har pyntet kransen. Det var han rigtig god til.


Da jeg for tiden har problemer med mit syn, holder jeg en lille blogpause. Jeg ønsker alle jer, der kikker forbi min blog en rigtig dejlig advents- og juletid. Jeg regner med at være tilbage efter nytår.

9 kommentarer:

  1. Hei Elna!
    Vakker pyntet krans. Håper at synet ditt bedrer seg raskt. God advents- og juletid til deg også! Anne

    SvarSlet
  2. Hej Elna

    God bedring med synet!

    Og hav en dejlig julemåned

    SvarSlet
  3. Hej Elna
    Ja dit barnebarn har da gjort det godt.
    Jeg håber, du snart er klar igen.
    God bedring og god jul

    SvarSlet
  4. Hej Elna

    Veldig fin pyntet krans. God bedring med synet.
    God førjulstid, og god jul!

    SvarSlet
  5. God bedring med synet, og god jul!

    SvarSlet
  6. Hoppas du får ordning på din syn. Ser framemot att läsa nya blogginlägg sedan. Ha en riktigt fin jul
    //Helene

    SvarSlet
  7. God bedring til dig Elna! Jeg synes jo nok jeg havde bemærket at du var blevet lidt stille :)

    SvarSlet
  8. Hoppas du också haft en fin advent så här långt. Och jag hoppas verkligen att synproblemen är övergående.

    God bättring! Carina

    SvarSlet