onsdag den 22. maj 2024

Lige et lille pip herfra

Lige et lille pip herfra blot for at fortælle, at jeg fortsat er med :-) 

Jeg fik ikke lagt indlæg på i fredags, fordi elektronikken drillede. Det er der kommet styr på nu, men i morgen tager vi med haveselskabet på haverejse til Bremen. Altså kommer der heller ingen indlæg på fredag. Men forhåbentlig kommer jeg hjem med en serie billeder, så der bliver noget at vise i kommende indlæg.

God arbejdslyst i haven, ønsker jeg alle jer, der "kikker" forbi på min blog.


8 kommentarer:

  1. Da vil jeg ønske deg en god tur til Bremen! Jeg gleder meg til å se dine bilder.

    Hilsen Marit

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse med haverejsen! Jeg vil glæde mig til at se hvad du kommer hjem med af ny inspiration. Elektronik skal ikke drille - det skal bare virke:-)

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Önskar dig en riktigt trevlig resa.
    Hälsningar Marika

    SvarSlet
  4. Dejligt at du er med endnu, ikke nemt med den elektronik. Rigtig god tur til Bremen, glæder mig til nye billeder.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  5. God tur. Spændende med nye billeder derfra.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  6. En liten tur ut av hagen gjør godt en gang i blant!
    /Irene

    SvarSlet
  7. God tur! Det er altid dejligt med lidt 'fremmede' inspiration.

    SvarSlet
  8. Så spennende med en hagereise, god tur, hilsen Ingeborg

    SvarSlet